Ми займаємося ремонтом комп'ютерів


Будь-які аномалії в інтегрованих компонентах комп'ютера можуть завдати шкоди його продуктивності, але деякі загальні проблеми з комп'ютером можуть бути вирішені без звернення за професійною ІТ-допомогою. Серед найбільш поширених проблем, з якими ви можете зіткнутися - проблеми із завмиранням комп'ютера та появою сумнозвісного "без завантаження" або "блакитного екрану смерті". Щоб відремонтувати комп'ютер, вам потрібно буде усунути проблему та визначити, чи можна її усунути самостійно; для більш складних проблем, однак, подумайте про те, щоб звернутися за допомогою до професіонала.

Ми намагатимемося допомогти Вам розібратися

1.

Зробіть резервну копію файлів. Комп'ютер, який зависає або працює повільно, може бути ознакою серйозніших проблем. Перш ніж робити будь-що, обов'язково створіть резервні копії важливих папок і файлів, поки у вас є доступ до них. Ви можете створити резервну копію файлів на зовнішньому жорсткому диску або хмарному сховищі, наприклад, iCloud, DropBox або Google Drive.

2.

Дайте вашому комп'ютеру трохи відпочити. Якщо ви залишите комп'ютер увімкненим постійно, ви часто можете вирішити проблему, вимкнувши комп'ютер, а потім відключити його від мережі. Потім утримуйте кнопку живлення протягом 30 секунд, поки комп'ютер залишається вимкненим з розетки. Це може призвести до миготіння світлодіодних індикаторів. Підключіть комп'ютер назад та увімкніть його. Відключивши живлення материнської плати, це дозволить скинути апаратне забезпечення та очистити пам'ять.

3.

Оновіть драйвери. Комп'ютери можуть бути заморожені через будь-які проблеми з апаратним або програмним забезпеченням. Зверніть увагу, якщо проблема виникла при підключенні будь-якої периферійної апаратури, наприклад, принтера або сканера, то вона може бути спричинена конфліктом драйверів. Якщо проблема виникла після встановлення нового обладнання, видаліть обладнання. Якщо проблема виникла після встановлення нового жорсткого диска, вона може бути викликана недостатнім живленням або занадто високою температурою. Щоб оновити драйвери, виконайте такі дії:

Windows:

Натисніть кнопку Пуск Windows.

Клацніть піктограму Установки/Збереження.

Натисніть Оновлення та безпека

Натисніть Перевірити для отримання оновлень

Мак:

Натисніть на значок Apple.

Натисніть кнопку Software Updates/App Store (Оновлення програмного забезпечення/App Store).

Перейдіть на вкладку Оновлення.

Натисніть Завантажити поруч із будь-яким програмним забезпеченням, яке потрібно оновити.

4.

Видаліть програми, які можуть спричинити проблему. Якщо ви помітили проблему, яка почалася після встановлення певної програми або програми, використовуйте такі кроки для видалення програми або програми:

Windows:

Клацніть значок меню Пуск Windows.

Натисніть кнопку Gear/Settings (Сервер/Параметри).

Натисніть Apps (Програми).

Клацніть програму або програму, яку потрібно встановити.

Натисніть кнопку Видалити.

Перезавантажте комп'ютер.

Мак:

Відкрийте Пошук.

Відкрийте папку Програми.

Клацніть та перетягніть програму, яку ви бажаєте видалити, у кошик в Dock.

Клацніть правою кнопкою миші піктограму сміттєвого кошика та натисніть кнопку Пустий кошик.

Перезапустіть Mac.

5.

Перевірте драйвери пристроїв. У багатьох випадках під час оновлення Windows Update система може завантажити та встановити неправильний драйвер, що може призвести до зависання комп'ютера. Ви можете перевірити статус драйверів у диспетчері пристроїв. Будь-які пристрої з жовтим вигуком поруч із ними перебувають у стані помилки. Вимкніть всі пристрої USB, якщо вони підключені, і перевірте, чи не зникла помилка. Якщо так, цей пристрій є проблемою. Увімкніть комп'ютер і перегляньте, чи працює він. Якщо працює, добре; в іншому випадку ви можете відновити комп'ютер більш ранню конфігурацію. Щоб перевірити драйвери у Windows, виконайте такі дії:

Клацніть правою кнопкою миші меню Пуск Windows.

Клацніть Диспетчер пристроїв

Клацніть значок кронштейна ліворуч від кожного пристрою, щоб відобразити всі драйвери цього пристрою.

6.

Перевірте використання процесора та пам'яті. Програми, які використовують занадто багато процесора або пам'яті, можуть призвести до уповільнення або зависання комп'ютера. Це також може статися, якщо у вас занадто багато програм, запущених одночасно, або навіть якщо у вас є веб-браузер з занадто великою кількістю вкладок, що відкриваються.

Ви можете використовувати диспетчер завдань у Windows або монітор активності на Mac, щоб перевірити використання процесора та пам'яті. Закрийте всі програми, які використовують багато процесора або пам'яті. Щоб перевірити використання пам'яті або процесора, виконайте такі дії:

Windows:

Клацніть правою кнопкою миші меню Пуск Windows.

Клацніть Менеджер завдань.

Натисніть програму, яка використовує занадто багато процесора або пам'яті.

Натисніть кнопку End Task (Завершити завдання).

Мак:

Клацніть піктограму збільшувального скла у верхньому правому куті.

Введіть "Монітор активності" у рядку пошуку та натисніть "Enter/Return".

Перейдіть на вкладку ЦПУ, щоб перевірити використання процесора.

Перейдіть на вкладку "Пам'ять", щоб перевірити використання пам'яті.

Виберіть програму, яка використовує занадто багато пам'яті або процесора.

Клацніть по значку "X" у верхньому лівому куті, щоб примусово закрити програму.

7.

Визначте, чи не перегрівається ваш комп'ютер. Сенсорний ваш настільний комп'ютер вежі або нижньої частини ноутбука, або задньої частини вашого "все-в-одному" настільного блоку, щоб побачити, якщо він відчуває себе гарячим на дотик. Крім того, перевірте, щоб побачити, якщо вентилятори або система охолодження працює належним чином. Ви також можете завантажити такі інструменти як Core Temp, щоб перевірити температуру вашого процесора. Якщо ваш комп'ютер перегрівається, відкрийте його і переконайтеся, що весь пил видалено з внутрішньої частини комп'ютера і що він має належну вентиляцію.

Примітка:

Відкриття нижньої панелі ноутбука може спричинити анулювання гарантії. Якщо ваш ноутбук все ще знаходиться на гарантії, зверніться до виробника або до пункту продажу і подивитися, що потрібно зробити, щоб отримати ноутбук відремонтувати.

Навіть якщо ваш комп'ютер не має проблем, це гарна ідея, щоб очистити вентилятори регулярно.

8.

Проведіть діагностику. Як Windows, так і MacOS мають убудовані засоби діагностики. Ви також можете використовувати безкоштовні програми сторонніх виробників, такі як Memtest86 для тестування пам'яті, CrystalDiskInfo для тестування жорстких дисків та HWinfo для тестування інших дисків та периферійних пристроїв. Щоб діагностично перевірити Windows і Mac, виконайте такі кроки:

Windows:

Клацніть меню "Пуск" Windows.

Введіть "Монітор продуктивності" та натисніть кнопку "Монітор продуктивності".

Двічі клацніть Звіти

Подвійне клацання по Системі.

Двічі клацніть на ім'я комп'ютера.

Мак:

Перезавантаж свій Mac.

Тримайте D, коли ваш Mac перезавантажиться.

Виберіть мову.

Зачекайте до завершення тесту.

Запишіть пропозиції та довідкові коди.

9.

Встановіть та запустіть хорошу антивірусну та антивірусну програму. Віруси та шкідливі програми можуть призвести до уповільнення та зависання комп'ютера. Вам потрібно часто запускати антивірусне сканування. Обов'язково встановіть авторитетну антивірусну/антимальну програму.

10.

Спробуй відновити систему. Використання точки відновлення для відновлення комп'ютера може видалити програмне забезпечення (наприклад, програму, драйвер або оновлення), яке може викликати проблему. Вона відновлює комп'ютер до попереднього стану. Щоб відновити комп'ютер, виконайте такі дії:

Windows:

Клацніть піктограму меню "Пуск".

Введіть "Відновлення" та клацніть програму "Відновлення"

Натисніть кнопку Відкрити відновлення системи.

Натисніть кнопку Відновлення системи та натисніть кнопку Далі.

Натисніть Готово

Зачекайте, поки комп'ютер закінчить відновлення (НЕ ПРИПИНЯЮЧИ ЦЬОГО ПРОЦЕСУ).

Мак:

Переконайтеся, що диск Time Machine підключено.

Перезавантажте Mac та утримуйте "Command + R" під час завантаження Mac.

Виберіть мову та натисніть значок стрілки.

Виберіть Restore from Time Machine Backup (Відновити з резервної копії Time Machine) та натисніть кнопку Continue (Продовжити).

Виберіть диск із резервною копією та натисніть Continue (Продовжити).

Якщо потрібно, введіть ім'я користувача та пароль.

Виберіть точку відновлення та натисніть Продовжити.

Натисніть диск Macintosh і натисніть кнопку Відновити або Продовжити.

11.

Перевстановіть операційну систему. Якщо все інше вийде з ладу, переустановка операційної системи відновить заводські налаштування за промовчанням. Це зітре всі дані з комп'ютера. Використовуйте це у крайньому випадку. Щоб перевстановити операційну систему, виконайте такі дії:

Windows:

Клацніть значок меню Пуск Windows.

Натисніть кнопку Gear/Settings (Сервер/Параметри).

Натисніть кнопку Оновлення та безпека.

Натисніть кнопку Відновлення на панелі зліва.

Натисніть кнопку Get Started (Запуск) внизу "Reset this PC" (Перезавантажити цей ПК).

Натисніть Зберегти мої файли або Видалити все.

Натисніть кнопку Далі.

Виконайте вказівки та натисніть "Reset" (Скинути).

Мак:

Перевірте, чи диск Time Machine підключено.

Перезавантажте комп'ютер Mac та утримуйте Command + R під час завантаження комп'ютера Mac.

Виберіть мову та натисніть значок стрілки.

Натисніть кнопку Перевстановити MacOS (якщо потрібно стерти жорсткий диск, натисніть Disk Utility (Дискова утиліта) і виберіть жорсткий диск. Потім натисніть кнопку Стереть).

За потреби введіть ім'я користувача та пароль.

Натисніть кнопку Продовжити.

Виправлення комп'ютера, який не завантажується.

1.

Зверніть увагу, що робить ваш комп'ютер, коли ви намагаєтеся завантажити його. Ваш комп'ютер взагалі не вмикається? Чи лунає звук, коли ви намагаєтеся його завантажити? Чи бачите ви, якісь світлодіодні лампочки блимають або включаються, коли ви намагаєтеся завантажити його? Чи бачите ви якісь світлодіоди вмикаються, коли підключений адаптер змінного струму? Чи відображається синій екран або повідомлення про помилку, коли ви намагаєтеся його завантажити? Якщо так, яке повідомлення про помилку?

2.

Перевірте джерело живлення. Якщо комп'ютер взагалі не включається, найімовірнішими винуватцями є або блок живлення (тільки настільний), або материнська плата. Переконайтеся, що роз'єм правильно вставлено, а вимикач на задній панелі блока живлення увімкнено.

3.

Перевірте екран або монітор. Якщо ви чуєте, що комп'ютер працює, але нічого не бачите на екрані, перевірте, чи правильно підключено монітор. Спробуйте змінити монітори або підключити монітор до ноутбука. Ви також можете видалити нижню панель ноутбука та переконатися, що кабель дисплея правильно підключений до материнської плати.

Примітка:

Открытие нижней панели ноутбука может привести к аннулированию гарантии. Если ваш ноутбук все еще находится на гарантии, обратитесь к производителю или в пункт продажи и посмотреть, что нужно сделать, чтобы ноутбук починили.

4.

Перевірте батарею. Якщо у вас є ноутбук зі знімним акумулятором, віднесіть акумулятор до магазину акумуляторів та попросіть їх протестувати акумулятор. Вони скажуть, чи працює акумулятор і на якій ємності він працює. Якщо ноутбук не має знімного акумулятора, ви можете видалити нижню панель ноутбука і витягти внутрішню батарею.

5.

Скинути оперативну пам'ять. Спробуйте обережно зняти плунжер і увімкнути його. Більшість комп'ютерів, при правильній роботі, видадуть довгий звуковий сигнал "помилка пам'яті", що повторюється. Вимкніть і замініть пам'ять по одній флешці за раз. Увімкнення при правильному положенні пам'яті.

6.

Перевірте відеокарту. Якщо в комп'ютері є знімна відеокарта, спробуйте її вийняти і замінити або підключити монітор до вбудованого відео-порту, якщо він доступний.

7.

Пошукайте в Гуглі повідомлення про помилку. Якщо під час завантаження комп'ютера відображається синій екран або повідомлення про помилку, використовуйте інший пристрій та введіть повідомлення про помилку та номер, а також модель комп'ютера. Швидше за все, ви дізнаєтеся, що є причиною повідомлення про помилку і що потрібно зробити, щоб виправити його.

8.

Спробуйте завантажитись у безпечний режим. Якщо ви можете завантажитись у безпечний режим, швидше за все, проблема пов'язана з програмним забезпеченням. Щоб завантажитися в безпечний режим, утримуйте Shift при завантаженні комп'ютера з Mac. На деяких комп'ютерах з Windows ви можете натиснути і утримувати Shift + F8 при завантаженні комп'ютера, щоб увійти в безпечний режим. Однак, якщо ваш комп'ютер має швидке завантаження або накопичувач SSD, це буде неможливо. Використовуйте такі кроки для завантаження в безпечний режим у Windows:

Завантажте комп'ютер.

Натисніть і утримуйте кнопку живлення протягом 10 секунд, коли побачите логотип Windows або логотип виробника комп'ютера, щоб перервати процес завантаження та примусово вимкнути комп'ютер.

Повторіть процес завантаження та перервіть/вимкніть комп'ютер тричі.

Виберіть ім'я користувача Windows, якщо вас запитають.

Виберіть Виправлення неполадок.

Виберіть Додаткові параметри

Виберіть Установки запуску

Виберіть Перезапуск

Натисніть 5 або F5, щоб завантажитись у безпечний режим за допомогою мережі.

9.

Поверніть свої дані, якщо це можливо. Якщо ви можете завантажитись у безпечний режим. Скористайтеся можливістю резервного копіювання якомога більшої кількості важливих файлів та даних. Ви можете створити резервну копію файлів на зовнішній жорсткий диск або флеш-пам'ять. Якщо ви можете завантажитись у безпечний режим за допомогою мережі, ви можете створити резервну копію даних у хмарному сховищі, наприклад, iCloud, DropBox або Google Drive.

10.

Перевстановіть операційну систему. Якщо ви можете завантажитись у безпечний режим, швидше за все, проблема пов'язана з програмним забезпеченням. Можливо, вам потрібно буде інсталювати операційну систему. Щоб перевстановити операційну систему з безпечного режиму, виконайте такі дії:

Windows:

Клацніть значок меню Пуск Windows.

Натисніть кнопку Gear/Settings (Сервер/Параметри).

Натисніть Оновлення та безпека.

Натисніть кнопку Відновлення на панелі ліворуч.

Натисніть кнопку Get Started (Запуск) внизу "Reset this PC" (Перезавантажити цей ПК).

Натисніть Зберегти мої файли або Видалити все.

Натисніть кнопку Далі.

Виконайте вказівки та натисніть "Reset" (Скинути).

Mac:

Перевірте, чи диск Time Machine підключено.

Перезавантажте комп'ютер Mac та утримуйте Command + R під час завантаження комп'ютера Mac.

Виберіть мову та натисніть значок стрілки.

Натисніть кнопку Перевстановити MacOS (якщо потрібно стерти жорсткий диск, натисніть Disk Utility (Дискова утиліта) і виберіть жорсткий диск. Потім натисніть кнопку Стереть).

Якщо потрібно, введіть ім'я користувача та пароль.

Натисніть кнопку Продовжити.

11.

Замініть або відремонтуйте комп'ютер. Якщо ви все перепробували і комп'ютер не вмикається або не завантажується, ймовірно, вам необхідно відремонтувати або замінити комп'ютер. Якщо у вас є старий комп'ютер, можливо дешевше купити новий, ніж ремонтувати. В іншому випадку ви можете віднести його до ремонтної майстерні. Якщо ваш комп'ютер все ще знаходиться на гарантії, зверніться до виробника або в сервіс, щоб дізнатися, що потрібно зробити для ремонту або заміни комп'ютера.

Як відремонтувати комп'ютер

Щоб забезпечити ремонт комп'ютера потрібен високий рівень професіоналізму працівника, тому не намагайтеся самі намагатися лагодити материнську плату, оскільки можуть бути негативні наслідки, зверніться відразу в наш сервісний центр і ми забезпечимо швидке та якісне ремонт Вашого комп'ютера.

Ремонт комп'ютерів будь-якого ступеня складності:

Заміна GPU

Reballing GPU

Заміна пам'яті

Заміна відеокарти

Заміна матриці

Заміна петель матриці (ноутбук)

Заміна клавіатури (ноутбук)

Заміна HDD/SSD

Заміна Акумулятора(ноутбук)

Ремонт ланцюгів живлення

Відновлення урвищ на текстоліті

Ремонт смугових фільтрів

Заміна термопрокладки

Заміна термопасти

Ремонт SMD компонентів

Заміна ключів контролерів

Наші фахівці пройшли спеціальну підготовку, мають колосальний досвід з ремонту комп'ютерів, що дає більше гарантій на якість та швидкість послуг.

Якщо Вам потрібен ремонт комп'ютерів у Харкові, то ви потрапили за адресою.